28 december 2012

tarpon springs

kookai.blogspot.com
kai en papa in tampa

kookai.blogspot.com
YELLOWCABS

kookai.blogspot.com
car vieuw

kookai.blogspot.com
mooie auto

kookai.blogspot.com
mama's voeten in tampa

kookai.blogspot.com
kai en oma in de parkeergarage. 

mama 

kai en oma meo
kai en oma 
koekai.blogspot.com
daar wil ik heen

kookai.blogspot.com
lekker ijs

kookai.blogspot.com
kai komt uit de mac
Het is leuk in florida. ik jaag wat op de kat meg, die zich dapper verstopt onder oma's bed. ik ben er in geslaagd een film van te maken hoe meg blaast naar mij. ik vind het een erg mooie film en moet er dan ook erg om lachen. Als meg onder het bed zit kan ik er niet bij, jammer maar dan ga ik een ander speletje doen. zo heb ik mijn game boy in de magnetron gelegd en de amgnetron aangezet toen iedereen lag te slapen. ook had ik er wat plastic bij gedaan, deksels van potjes die ik in de keuken zag. er kwamen vlammen uit. dat stonk wel flink dat brandende plastick. brandweer mama had de schade beperkt, en is daarna niet meer gaan slapen, maar heeft de wacht gehouden bij de magnetron. we zijn naar tarpon springs geweest. dat is een leuke plek. er is veel te zien. boorjes en winkels. het grootste gedeelte is buiten dus dat is erg gunstig voor mij. ik heb lekker ijs gegeten en mama had een float. dat is een beker cola met een boletje ijs erin. beetje vreemd , maar mama vond het lekker. ik had er geen interesse in. ik ben wel eerder naar de auto gegaan want alles werd me toch te veel. oma en mijn neef en nicht gingen naar een restaurantje en dat is voor mij erg moeilijk om te doen, dus hebben wij fijn in de auto wat gegeten. papa had lekker patat gehaald. bij oma's huis ben ik eerst even gaan chillen in de rustige slaapkamer. daarna met mijn treinen gepeeld. een dag later zijn we naar tampa gegaan. de planning was om naar het kinder museum te gaan maar toen we daar de deur open deden was het lawaai zo overweldigend dat we gelijk weer naar buiten gelopen zijn. dat is een beetje te veel input voor mij. dus zijn we gewoon lekker door de straten van tampa geslenterd. heel leuk was dat. ik zag autoos rijden en veel hoge gebouwen. ik vind wandelen erg fijn. we hebben heerlijk bij de mac gegeten.  en voor je het weet is de vakantie over..........koffers pakken. jammer is dat. ik vind het erg gezellig bij oma. morgen gaan we weer naar het vliegtuig, dat ons naar huis brengt......ik heb het heel knap gedaan. dit jaar was beter dan vorig jaar. en ik heb geen extra medicatie nodig gehad! ik kon het af met minder medicatie dan op de gemiddelde schooldag! hoera. dag oma, het was weer geweldig leuk!

Geen opmerkingen: