06 december 2009

sinterklaas waar ben je?




mama heeft gezegd dat sinterklaas koekjes komt eten. bij ons. heel spannend. wanneer precies heeft de goede man nog niet verteld, maar daar zou hij onver terugbellen. hij zei dat ie wel tijd voor ons zou vrijmaken. maar eerst komt sinterklaas nog op school. heel spannend. ik moet extra vroeg op school zijn en de taxi zal dan ook wat eerder aan de deur staan. ik ben wel wat zenuwachtig. ik snap in tegenstelling tot vorig jaar sinterklaas nu een beetje. erg leuk allemaal. hij heeft ook met een optocht door e buurt gereden. we zijn niet mee gegaan in de optocht want dat vindt ik nog wat moelijk, met wachten enzo en dat geeft een berg fustratie en dan is het voor mij niet leuk meer.maar ik heb wel voor het raam gekeken. heel spannend allemaal. ok en hij was dus op school. met zwarte pieten. ik vond het erg leuk en heb het naar mijn zin gehad. sinterklaas had ook lego meegenomen. een kadootje. leuk
thuis had mama geprobeerd sint te sms-en en te bellen want hij had dus nog niet laten weten wanneer hij bij ons zou komen. mama vond een sinterklaas thuis een goed idee , zeker omdat ik al die drukte van mensen menigten niet aankaan. en thuis is het vertrouwd en rustiger voor mij. en bovenop alles kent deze sinterklaas mij persoonlijk. hoe dat precies in elkaar zit snap ik dus niet helemaal maar dat zal mij een worst wezen, sinterklaas komt.........................ik heb gewacht en gewacht. en gewacht en gewacht.....en nog gewacht en gewacht. maar geen sinterklaas. mama ovnd en vind dat erg fout van sinterklaas om niet eens te laten weten dat hij verhinderd is. deze sinterklaas heeft mij zomaar laten zitten. en ik had me er echt op verheugd. ik ben een beetje ontdaan. ondanks de sint die zijn afspraak niet na kwam hebben mama en ik het toch leuk gehad. maar ik had toch echt gedacht dat zeker een sinterklaas die opschrijft wie er stout is en wie lief zijn afspraken zou nakomen....
ik had wel kadootjes gehad. ik maak kadootjes niet open. ik snap wel kadootjes enzo maar als ze ingepakt zitten maak ik ze niet open. totdat er een hoekje van het papier open is en ik een beetje kan zien wat er inzit en zie dat het de moeite van het openmaken waard is......

Geen opmerkingen: