21 oktober 2009

hieperdepiep





ik ben dus jarig. mama had gister al wat gezongen van lang zal ie leven. er hing ook alvast een slingertje want mijn grote zus is 20 ste jarig. vandaag ben ik jarig en eigenlijk wil ik niet helemaal naar school maar het is maar een kort dagje en als ik uit school kom mag ik langs de mac. dus dat maakt weer veel goed.
de taxibus kwam ons ophalen , en heel gezellig had de busdame M. slingers in de bus gehangen. een echte verjaardags taxibus dus. heel leuk. een bus met slingers!!! dat krijg je ook niet elke dag. maar vandaag dus wel want ik ben jarig. we reden met de bus met slingers en traktatie naar school. ik kreeg van de busdame M een heel leuk kadootje. op school werdt er voor me gezongen en mijn naam stond op het bord. ik heb getrakteerd en kreeg een mooie kaart waar ook andere juffen een krabbeltje zetten toen ik de klassen rond ging. heel leuk allemaal. heel fijn dat het woensdag was en ik niet de hele dag naar school hoefde want toch ben ik het liefste thuis. we gingen met de taxibus door de macdrive. met slingers en al. heel leuk allemaal. thuis heb ik smiddags ook nog heel fijn gespeeld met een nieuwe dobbelsteen en een houten trein met mijn naam erop. en in mijn nieuwe boek gelezen. ( ja ik kan dus echt lezen schrijven en rekenen) ik heb met de dobbelsteen gegooid en ook met een anderen en de stipjes bij elkaar opgeteld en de cijfers op geschreven.
ik heb taartjes gemaakt en met de spelcomputer gespeeld. ik heb balonnen opgeblazen en een hele fijne dag gehad. en wat het allerfijnste was was dat het een verjaardag was zonder visite. geen gestress enzo voor mij heerlijk rustig mezelf zijn.

Geen opmerkingen: