12 augustus 2009

schrijven







ik kan steeds beter schrijven. en ook woorden die ik ergens zomaar zie ontoud ik en schrijf ze op. zo schreef mama slagroom. en lekker. want ik had een bus slagroom gekregen omdat ik wel een extraatje verdiende vond ze. en ik schreef taart. zomaar . ik had nog niet eerder taart geschreven.
mama tekende een poes en vroeg mij ook iets te doen en gaf de pen. kan jij dat ook? ze bedoelde dat ik het woord poes zou schrijven want dat kan ik. ik tekende een poes en schreef het woord erbij.
ik heb vandaag ook een spin getekend. en een auto. mama hoopt dat ik straks dit kan gebruiken em te vertellen wat ik wil. we wachten namelijk nog steeds op die spraakcomputer, al menig maal gebeld. vakantie tijd heet dat. dan duurt alles langer. fijn zo. tegen de tijd dat het apparaat komt kan ik alles al tekeken en schrijven....dan hoeft het niet meer!
ik heb me ook verkleed als de dikke controleur van thomas de trein. ik vermaak me best hoor zo binnen.

Geen opmerkingen: