25 mei 2009

kno



vandaag moest ik naar de kno. in vlissingen. het ging allemaal goed onderweg. ik wist waar we heengingen en wat er ging gebeuren. ze zouden in het ziekenhuis naar mijn oren kijken. ik werd wel wat kriebelig toen we moesten wachten op onze beurt in het ziekenhuis. en liet luid van mij horen wat verbaasde blikken opwekte bij de andere wachtenden. vooral toen ik op de grond ging liggen en mezelf was. eerst moesten we bij de assistente die mama vragen stelde maar omdat ik zo van streek was niet in mijn oren of keel kee. toen terug de wachtkamer in waar ik erg van streek raakte omdat we nog moesten wachten. gelukkig niet al te lang. toen mochten we naar de dokter zelf. ook deze stelde vragen en wilde weten wat er was. ik was even afgeleid door een paar autoos die in de vensterbank stonden en een kast met schuifdeuren. ook deze arts keek niet in mijn oren gelukkig en besloot maar gewoon mijn neusamandel operatief te gaan verwijderen en dan gelijk als ik onder narcose ben mijn oren te bekijken en eventueel buisjes te plaatsen. we waren nu klaar. gelukkig maar.

Geen opmerkingen: