26 mei 2009

Spraakcomputer


Toen ik di op school was kwam de dame van de spraakcomputer het apparaat ophalen. we hadden een langere proefperiode aangevraagd maar de verzekering vond dat lariekoek..ja of nee. niet iets langer uitpreberen, dat zijn de regels. achteraf was dat niet zo erg. want de kmd dame vondt dat ik uitzonderlijk goed met het apparaat uit de voeten kon en had nog niet meegemaakt in al de jaren dat moeders er zelf plaatjes in programeren in de proefperiode, (bij het apparaat hoort 2 dagdelen instructie) en ook nog niet had meegemaakt en daar was mama erg trots op dat een gebruiker er zo snel er zo snel mee kon comuniceren. op school gebruik ik hem niet zo goed als thuis en onderweg maar daar gaan we aan werken. ik krijg een nieuwere verbeterde versie over een paar weken als alle papieronzin geregeld is. ik hoop dat dat snel gaat!!

Geen opmerkingen: