21 mei 2009

mini mundi

woensdag had ik een dagje vrij. ik hoefde van mama niet naar school. we gingen met de fiets naar mini mundi. ik ben een grote fan van miniatuur walcheren en snapte het niet helemaal. toen we eerst nog even naar de bank moesten moest ik erg huilen. zo erg dat een duitse dame erg medelijden met me kreeg en tegen me begon te praten. ik kan geen duits. ;P uiteindelijk gingen we naar mini mundi. ik was blij verast. het leek nog een klein beetje op miniatuur walcheren en ik herkende de huisjes en wat andere dingen. het treintje was er niet meer. er was een nieuwe, een hele mooie. de ns trein reed niet maar er was wel een hele mooie auto die rondjes reed en ik was helemaal tevreden. ik heb er heerlijk rondgelopen. en ben ook in de trein geweest. de achtbaan (adhdtrein) vond ik wel erg spannend. ik heb een paar rondjes gekeken en wilde er toen ook in. mama vond dat niet helemaal verstandig maar we hebben het toch gedaan nadat ze vroeg of de man kon stoppen als ik van streek raakte. eenmaal in de adhdtrein moest ik erg lachen. ik vond het prachtig. ik ben er heel veel keer ingeweest. de man die hem bediende was ook erg vriendelijk en hielp me met in en uit stappen. ook ben ik in de boot geweest maar dat vond ik minder leuk. ik wilde terug naar de adhd trein. veel spannender. ik heb ook de wielen geteld van de nieuwe trein en ben daarvoor op de grond gaan liggen. dit heb ik regelmatig gedaan. zo even op de grond liggen om alles beter te bekijken. het was ook allemaal zo mooi. ik heb de huisjes bekeken en herkende mijn favoriete huisjes zals de boerderij met de koeien die loeien. de ophaal brug was weg. dat was ook een van mijn favorieten. ik heb bijna 5 uur in het park rondgestruind en had rode wangen van de zon. als toetje zijn we nog visjes wezen eten bij de mac.
wel grappig is dat mensen mij herkenden van vorig jaar.



Geen opmerkingen: