14 april 2009

paas

in de paasvakantie heb ik veel gewandeld. en ver ook nog. ik mag zelf kiezen hoe we gaan en ik kies vaak of eigenlijk altijd plekken waar veel autoos staan. daar kijk ik dan in. dat vind ik leuk. ook zijn we met de bus naar veere geweest en met e fiets naar mac. allemaal zonder wagentje. ik loop zelf. ook met de bus heb ik het zelf gedaan. mama zei tegen de buschauffeur dat ik graag een rondje wilde rijden en toen dacht die malle chauffeur dat ik zonder mama mee zou gaan. echt waar. dat vroeg hij. nou niet dus. mama ging ook mee naar veere en weer terug. dat vond ik heel gezellig, zomaar een rondje bus.
we hebben paashazen gezien maar die vond ik niet boeiend. volwassen mensen in een paashaas pak....en dat moet ik dan leuk vinden.....zelfs de chocolade eitjes die deze hazen uitdeelden en de balonnen vond ik de moeite niet waard. wel de autoos die er vlak boj stonden. in het tuincentrum heb ik hele mooie vissen gezien. die vond ik wel eventjes leuk.
ik eet heel slecht. sinds ik uit het ziekenhuis ben eet ik nagenoeg niks meer. geen vissticks , geen ei. mama geeft me daarom weer sondevoeding. ik krijg nu ook melatonime.daar ga ik beter van slapen. (hopen we) mama heeft een slaap en hoofdpijn dagboek gemaakt . ik heb elke dag hoofdpijn. dat is veel.

Geen opmerkingen: