24 februari 2009

vakantie dus





en toen was het vakantie. ik vindt het heerlijk! geen strees van school en ik ben helemaal vrolijk en ontspannen.
mama had afgelopen vrijdag nieuwe pictoos opgehangen. van woorden als voor op tussen omhoog boven omlaag beneden in ect. ik heb ze vrijdag bekeken en zaterdag gevraagd wat ze betekenen. ik vroeg of mama ze wou voorlezen en spellen. zondag heb ik ze helemaal uit mezelf gebruikt. zonder uitleg of wat dan ook. ik was met mijn laprop aan het spelen en je kent vast die windows screesaver, die vind ik erg mooi, het windows logo springt dan alle kanten op. omhoog enzo. ik ben uit eigen beweging naar de picto muur gegaan en heb de juiste pictoos erbij gezocht. ik heb lol in het gebruiken van pictoos. en ik gebruik ze dan ook met het grootste gemak, thuis.
zondag kwam papa op visite en heb ik met papa gespeeld.
maandag heb ik een dag lekker niks gedaan het is tenslotte vakantie. niks buiten de deur bedoel ik dan. ik heb fijn met mama gespeeld en van grote kartonnen dozen hebben we autoos gemaakt waar we zelf in kunnne zitten. we hebben het opel logo eropgetekend en ik heb net als of gestuurd. tinki winki en lala hebben ook mee gereden. ik heb ook ge windoosd en letters gestempeld.
dinsdag hebben we bij appie ij gehaald en ik heb heel goed boodschappen gedaan. ook heb ik met pictoos bezig geweest en toen ik mijn gele vw autootje wou hebben en hem niet kon vinden heb ik mijn gele blokje van hout gepakt, maar mama snapte het niet direct en toen heb ik daar bij mijn roze barbie auto gepakt die ook een volkswagen is. gelukkig snapte ze het toen wel.
ik heb kip gebakken en gekookte eieren gegeten. alleen het wit. het geel vindt ik smerig.
ik begrijp dat eieren gekookt moeten worden maar het wachten vindt ik niet altijd leuk.
met de laptop heb ik ook nog thomas de trein filmpjes gekeken van de dvd die we bij appie gekocht hadden. normaal houdt ik van kinderfilmpjes kijken maar nu heb ik heel relaxed gegeken. ik heb niet veel op de stoel gewiebeld want hoe leuk dat ook is ik was er eerder vandaag lelijk afgedonderd en dat deed nogal pijn.

Geen opmerkingen: