17 januari 2009

broodje poep

elk vooordeel heeft een nadeel of elk nadeel heeft zijn voordeel, hoedanook..ik maak dus meer geluid en dat is goed. maar het is soms ook erg storend in de kls, ik ben dan niet stil te krijgen en dat geeft een berg onrust met als gevolg dat ik dan even de klas uitmoet. dat is dan wel weer jammer.
ik kan ook op een vraag die eindigt met ja of nee antwoord geven, meestal zeg ik dan jah. want het woord nee zit nog niet in mijn vocabulaire. tot grootte lol van mijn klasgenootjes. die kennen waaarschijnlijk ome willem en het welbekende broodje poep. LUST JIJ OOK EEN BROODJE POEP. en dan erachter ja of nee. je voelt de bui al hangen..........JAHzeg ik dan . en dat is natuurlijk erg grappig.
mama oefent nu bah met mij zodat ik ook op die vraag straks een passend antwoord geven kan.
ik kan ook laa laa zeggen van de teletubies en blauw wordt bauauauauaw. (net als die mooie buauauawe auto in de straat)
vandaag ben ik naar de appei geweest. zonder wagentje. winkeltraining en dat gaat heel goed. we koschten zelfs een pot pindakaas. ik mag dan ook altijd even een ritje in de hamster. erg leuk.
vrijdag was ik bij de hema en erg jammer dat er geen kip was. maar dat kon de pret niet drukken. de poffertjes heb ik niet opgegeten. bah.
met de taxibussen op school gaat het steeds beter en ik heb niet gehuild toen ik er niet inmocht,
mij juf is nog ziek, ik hoop dat ze er snel weer is. beterschap juf m!!
mama heeft voor mij in engeland de echte pecs mappen besteld. dan kan ik ect zoals het hoort met de pecs aan de slag!

Geen opmerkingen: