01 december 2008

zonder schoenen

nu was dus de deur kapot. van de wasmachine. heel vervelend allemaal. maar deuren zijn te vervangen. deze deur kost een euro of 60 zei de winkel man toen mama met de bakfiets met daarin de kapotte deur naar de wasmachine winkel was gegaan. gelukkig zijn alleen de hoekjes afgebroken en mama vroeg dus of het nog te gebruiken was. de man keek heel serieus naar de deur en zei dat het te proberen was en dat er niet meer dan een straaltje uit zou sijpelen. vlak ervoor zei hij ook heel serieus ddat ze niet kapot te krijgen zijn . "zet het dan maar eens in mijn huis"grapte mama. anyway dat was de deur. minder grappig is mijn tand. deze begint grijzer en grijzer te worden. mama had de dokter en weekend tandarts gebeld ( deze laatste moet je contant betalen?!? ) anyway mijn zenuw is aan het afsterven. van mijn voortand. mijn grote mensen voortand. dat is dus dikke pech! ik moet nog naar het ziekenhuis voor een tandheelkundige behandeling onder narcose dus dat kan dan mooi meegenomen worden. de behandeling zou in vlissingen gebeuren maar moet naar rotterdam verplaatst worden wegens mijn hevige reacties op narcose en vlissingen heeft geen highcare afdeling. dus moeten we nog even wachten tot alles netjes geregeld is.
woensdag ben ik bij de hema kip gaan eten. ddat was heel leuk en ik heb het heel knap gedaan. mama had haar koffie al op en mijn kip zat nog in de oven. wachten dus. wachten is niet fijn maar ik deed het heel goed. het was druk bij de hema. er zaten veel mensen. heel veel. de kip duurde erg lang . kom we gaan in de rij kijken of je kippies klaar zijn. ik ben netjes mee gelopen in de drukke winkel. en heb toen bij de oven gewacht tot die piepte en heb toen elf mijn kip naar de tafel gedragen. in de drukke winkel.
vrijdag stond ik op mijn sokken buiten op de taxibus te wachten. mama had vergeten mijn schoenen aan te doen en ik vondt het wel best zo. mama had even veel aan haar hoofd met gedoe met mijn school enzo en vergat dus mijn schoenen totdat ze merkte dat ik rilde. we hebben allebei gelachen toen we naar huisgingen om toch maar wel schoenen aan te doen. en nee dat kwam niet door sinterklaas.......sinterklaas boeit me niet zo. ( zijn paardje vindt ik dan weer wel leuk. maar daar ben ik echt niet door uit mijn doen. )
dat school gedoe is nogal vervelend voor alle betrokkenen en ik hoop dat het gauw geregeld is ik raak er erg van in de war. gelukkig heb ik een heeeeeeeeeeeeele lieve juf!!
zaterdag heb ik met gebaren aan mama duidelijk gemaakt dat ik naar de agrimarkt wou om daar met de auto-boodschappenkar te rijden. we hebben extra lang door de winkel gereden omdat dat leuk was.

Geen opmerkingen: