05 december 2008

sint enzo





bij veel grote en kleine mensen is het allemaal erg spanned en zo. ik laat het allemaal maar gebeuren. op sdvool haaaden we ook voorpret en om de beurt mochten we verkleed als sint en piet. dat was leuk. een paardagen voor sinterklaas hebben we ook in de klas onze schoen gezet en kregen er pepernoten in. er lagen ook pepernoten op de vloer en er waren zwarte pieten sporen. een vriendinnetje in de klas had mij gehopen mijn pepernoten in mijn broekzak te doen.
vandaag kwam dus sinterklaas op school. ik heb de man met de rode muts een handje gegeven. hem vond ik leuker als de pieten. het was erg gezellig in de klas en we kregen ook een kadootje.
thuis lagen er ook kadootjes. maar echt veel zin om ze uit te pakken hd ik niet. het boeide niet zo. totdat ik zag dat er letterstempels in een pakje zaten en ik was er weer helemal bij.

Geen opmerkingen: