12 december 2008

boos


ik kan heel goed logoos tekenen. steeds beter. die van opel vind ik leuk om te doen.
ik ben verkouden. maar toch naar school gegaan. en ik was erg moe toen ik thuiswam. in de straat stond de wagen van de post. mooi. kan ik even kijken en misschien wel even in de auto klimmen. dat mag vaak. ik rende naar de auto toe. en toen ik er bijna was reed hij weg. WEG!! ik was helemaal van streek en boos. ik maakte flink kabaal en begon met mijn voet te stampen.
normaal als ik boos ben ga ik met mijn handen friemelen en krauw vaak dan perongeluk mijn gezicht open. deze keer uitte ik ijn grote boosheid door te stamvoeten. een hele verbetering! (vond mama). ik ging naar huis toen we binnen waren ging tot overmaat van ramp mijn favo auto in de straat rijden. ik zag de overbuurvrouw instappen. weer een gemiste kans want vaak mag ik even in haar mooie mercedes zitten. helemaal huilen dus. wat een verdriet!

Geen opmerkingen: