12 november 2008

alfabet

vandaag was ik de hulp op school. dan mag ik naast de juf zitten en dat vindt ik heel leuk. ik heb een sticker van een zebra gekregen op mijn hand. daar heb ik lekker mee gespeeld in de bus.
thuis heb ik met mijn stempels gespeeld. alle letters van het alfabet en ook nog alle cijfers. toen ik klaar was heb ik ze zonder voorbeeld in alfabetische volgorde in de doos gelegd. helemaal zelf. het hele alfabet. gewoon omdat ik dat kan. ook heb ik woorden gemaakt. tandwiel en motorkap. die kan ik ook spellen. gewoon ...
ik heb ook nog in mijn marklin treinenboek gelezen. die kreeg ik zaterdag van een aardige meneer in de stad in de modeltrein winkel. sindsdien zijn mijn boek en ik onafscheidelijk.
zondagochtend heel vroeg was ik al wakker en heb een auto uitgescholden. hard. gewoon . dat klinkt misschien gek maar het is heel logisch.
wat minder leuk is is dat mijn juffie volgende week minder mag gaan werken en dat er geen vervanging is . nu kan ik minder de klas in. mama is daar helemaal niet happy mee .
we hebben tenslotte gekozen voor inclusief onderwijs en niet voor kdc. het zou een formaliteit zijn. maar het pakt allemaal even anders uit. voor mijn mama en mij is het WEL een prioriteit dat ik in de klas ben. en zo blijven we bezig.................................
ik doe erg na wat ik om mij heen zie en daarom is het zooooo belangrijk dat ik gewoon in de klas zit met de kinderen. ( ook vindt ik het veel leuker in de klas en sta in de gang te dralen wanneer ik niet de klas in mag)

Geen opmerkingen: