27 oktober 2008

update


zondag zijn we naar vlissingen geweest. mijn perfummetje was op en dat moest dus geregeld worden. want altijd als ik de deur uitga wil ik een luchtje op. zonder lekker luchtje ga ik dus echt niet vrijwillig mee. mama doet ook altijd pssssht als ze weggaat....dus ik wil dat ook. het regende maar dat kon de pret niet drukken, ik heb lekker patat gegeten terwijl we de bus terug mistten en heb een koele auto gehad.




maandag. de klok is van het weekend veranderd het is nu smorgens licht als we naar buiten gaan. ik heb er niet veel last van ofzo en ben ook niet extreem vroeg wakker. ik geloof dat mama het wel fijn vindt dat het morgens licht is.

mijn juf is ziek, nou eigenlijk heeft ze een fiets ongeluk gehad en kan nu geen tikkertje met mij spelen. erger nog ze is helemaal niet op school!! ze heeft iets met voet en schouder. en dat zijn dingen die je echt gebruikt als je met kinderen in de weer bent!!! ik hoop dat mijn juf weer snel opgeknapt is!! ik ben nog wel even met een nadere juf in de klas geweest. en dat is wel wennen. maar ik ben wel heel blij dat juf S. ook met mij naar de klas gaat. Ik vindt het met juf S ook heel gezellig. dus hoop ik dat zolag juf M nog niet kan rennen , dat juf S het ook leuk vindt en me nog een paar keer mee naar de klas neemt.

Geen opmerkingen: