06 september 2008

ruzie


vandaag weer een heerlijk rustige dag. met trein en auto gespeeld en wat met mijn spelcomputer. ik heb daar nu ook weer nieuwe spellen in ontdekt die ik erg leuk vindt.
halverwege de middag kwam de post. met de rode auto. ik sprong er al snel in. daarna zijn we naar het park gegaan. er was een leuke kinderwagen die ik heerlijk gevolgd ben. de eigenaren vonden het wel ok. hun kinderen hebben samen met mij op de glijbaan gespeeld en op knopjes gedrukt. ze kregen ruzie over wie er mocht drukken en begonnen elkaar te duwen en erg vervelend tegen elkaar te doen. pa en ma deden ook mee door ieder partij te kiezen voor een ander.
mij ontging dit alles. ik was druk met de wielen.
maar wel opvallend is dat ik dan dus autie ben en niet weet hoe met anderen om te gaan enzo. maar is dit dan zo'n goed voorbeeld. er is toch niks mis mee om je gewoon met je eigen zaken te bemoeien?moet ik dan ook ruzie zoeken over het drukken op een knopje om "normaal"te zijn? ook gaan duwen en zo als ik niet direct krijg wat ik wil? ik reageer anders op dingen enzo. maar is dat dan zo fout? ik kan helemaal uit mijn dak gaan van een paar mooie wilen. daar is toch niks mis mee? daar zit toch geen kwaad in? ik zal niet opzettelijk iemand pijn doen of kwetsen. dat zit niet in mijn aard. op zulke dingen ben ik niet uit. terwijl ik om me heen de normale (ahum) mensen dat dus wel weer zie doen. en ja ik weet het is best gek als je moeder achter je aan rent door het park met een bord met friet dat je wel wou maar toch maar weer niet het geduld had om erop te wachten en toen niet meer aan tafel wou eten maar lekker bij de trein en bij de boot en.....overal eigenlijk. maar dat is dan eigenlijk wel weer grappig,..toch? ik ben nog steeds wat moe, na het ziekenhuis. en mijn buik doet ook nog best wel zeer. ((maar toch ben ik in minibambini geweest en het was erg leuk)) en maandag ben ik lekker vrij. dat komt wel mooi uit want mama had er over gedacht om mij toch nog maar een daggie thuis te houden...

Geen opmerkingen: