01 september 2008

Kmoest een half uurtje wachten in de kamer bij de ok .ze hadden
leuke schuifdeuren. Dus khad me wel vermaakt. toen was het tijd. Ik
kreeg een kapje en was heel bang. 5 mensen hielden me vast. Ik ben
heel sterk en vocht heel hard. Maar kon niet winnen van het kapje
ZZZZZZZzzz.ik slaap. Ze gaan via mijn keel een scopie doen.en aan de
hand van de uitslag wordt een vervolgplan gemaakt. Mama vindt dat een
kapje hoog in de top 10 van klote momenten staat.
Ze hebben nix gevonden..dus de oorzaak blijft het vertikkel. Ik ga
naar reccovery en daarna terug naar mijn kamer. Ik moet aan de
hartmonitor blijven. Ik reageer slecht op narcose en met mijn epi en
nachtelijk ademhalingsprobleem moet ik een extra nacht blijven. De
narcosedok wil mij liever op highcare.als ik het verder goed doe mag
ik vrijdag naar huis en moet ik zondag terug voor de operatie die
maandag gaat gebeuren.

Geen opmerkingen: