11 augustus 2008

sign,....erg beperkt






gister ben ik naar het park geweest. altijd wel leuk vindt ik. vaak probeer ik dan ook contact te krijgen met andere kindjes, dat is soms best leuk, maar vaak begrijpen ze me niet helemaal en nemen ook niet de moeite om het te proberen. dat vindt ik erg jammer. ook zijn we met de paardetram een rondje gegaan. we gingen met de andere paardetram. die deed een ander rondje en dat vondt ik wel lollig.
zaterdag zijn we lekker over de boulevard wezen wandelen, leer ijs gescoord!! ik wilde helemaal niet op een terrasje zitten, en wachten tot de koffie op was. de draaiorgel was wel weer erg leuk. oo zijn we bij de carousel geweest. daar heb ik heerlijk met de deuren gespeeld en op het laatst ook nog even naar de apparaten gekeken
en vandaag ben ik dus even bij de vakantie opvang geweest. ik heb daar twee witte boterhammen opgegeten en mijn broodkorstjes netjes afgekloven. knap he! ik was niet zo blij bij de opvang. ik ga daar een keer per week, maar eigenlijk ben ik daar niet zo happy mee. ik moest vandaag huilen toen mama wegging. een beetje maar. en later maakte ik steeds het gebaar HUIS. ik wilde graag naar huis...ik had dus geen zin, ik vindt het leuk als we naar de klas gaan, dat vindt ik wel leuk maar de vakantie opvang vindt ik steeds minder boeiend. ik maakte dus regelmatig het huis teken. het was wel jammer dat de begleiders niet snapte wat ik bedoelde.....mijn eigen juffie en mama weten het wel......SIGN is wel erg beperkt dus. maar mama is bezig een pec map te maken en we gebruiken hem ook al. PEC is als picto exchange sytem. we hebben nu een map met klitteband en daar verteld mama wat we gaan doen en ik mag uit dingen kiezen. het uiteindelijke doel is dat het mijn map is en dat ik ermee vertel wat ik zou willen en wat ik gedaan heb en zo. toen ik vandaag op school was heeft mama ook cijfers gemaakt. zodat ik om 9 koekjes kan vragen ipv gewoon om een koekje. ..........

Geen opmerkingen: