06 augustus 2008

gat



er zit een gaatje in mijn schoen, in de zool. niet zodat je mijn voet kan zien maar mijn vinger past er wel in. ik krijg nieuwe. ik heb geen zin. ik protesteer hier en daar. ik heb echt geen zin. mama zegt dat we na de klusjes naar huis gaan om de fiets te halen. dat vindt ik wel leuk. we lopen langs de aldi en ik wil graag op de roltrap. dan wil ik ook nog even de aldi in en mama neemt een snoepje mee voor naar het park. het duurt mij te lang, en dat is al snel hoor na het passen van suffe schoenen. ik klim de wagen uit en ren naar de uitgang. ik ga wel alvast naar miniatuur...ik weet de weg. het lukt me niet nog een keer ...mama sprint en vangt me. zet me terug in de wagen. we betalen mijn chocolaatjes en gaan naar huis, de fiets halen.
we rijden een rondje en eindigen bij miniatuur waar ik niet ergblij wordt omdat het vanille ijs op is en ik genoegen moet nemen met een roze.....de trien leid me al snel af. treinen zijn beter dan ijz!!

Geen opmerkingen: