15 juli 2008

update

zondag ben ik fijn wezen wandelen. spelen bij appie en ook nog ff naar miniatuur, ik ben in de trien gezellig naast andere kinderen gaan zitten en heb naar ze geglimlachd. wat mama erg grappig vondt is dat ik mijn glimlach aan het oefenen was toen de kinderen even niet keken en ik er allemaal gekke gezichten bij trok. ik was erg moe aan het eind van de dag, en voelde me ook niet echt lekker. ik was iets hangerig. thuis gekomen heb ik wel nog een paar happies kip gegeten, maar ik begon al snel te huilen. maam vroeg doet je hofd pijn..doet je oor pijn ..doet je buik pijn ect. op elke vraag ontkende ik. mama ging de vraag anders stellen...kun je zeggen Waar het pijn doet? waar doet het pijn? ik wees duidelijk mijn linkeroor aan. mama vroeg of ik wou dat ze er een medicijntje voor zou maken. ik zei ja. zo gezegd zo gedaan. ik kon er beter van slapen. en mijn oorpijn stoorde me niet zo erg en de verhoging zakte. maandag ochtend kwam de taxi bus maar ik ben niet mee gegaan. mama wist nog niet wat er zou gaan gebeuren met mijn oorpijn enzo. dat kan vaak wel een weekje aanhouden. gelukkig was ik aan het eind van de ochtend al een stuk opgeknapt en ik wilde eigenlijk wel nog eens met de paardetram. dat was ook al weer een paar dagen geleden..........ik zocht mijn ridderkasteel op van megablcks en drukte net zo lang op de knopjes tot het paarden getrappel en de hinnik kwamen en zette mama er naast. toen wees ik naar mijn wagentje. zo dat was weer duidelijk en ik werd beloond met een ritje paardetram.
dinsdag was mijn zus en bas op visite. dat vondt ik wel wat druk dus ben ik een tijdje met een lekkere zak sjips in de tuin gaan zitten en later toch wel even gaan kijken en met de tv gespeeld. ik kon zo goed alles bekjken vanuit veilige positie. ik vondt het wel gezellig en ik heb kipcorn gegeten. dinsdag belde ook de dok uit vlissingen of ik woendag even kan langskomen voor een poging tot scan. met een middeltje waar ik rustig van word. ...................................

Geen opmerkingen: