25 juli 2008

naar huis


meckelscan
vanmorgen om 7 uur kreeg ik mijn eerste "slapertje"ik was al vroeg wakker en was ook niet egt blij met weer al die witte jassen. erg rustig werd ik ook niet van het "slapertje" ik voelde me erg rot omdat ik voelde dat ik controle verloor en ik vertrouwde de situatie helemaal niet. om 8 uur kreeg ik een tweede middeltje. mama deed dit via de mickey. ik werd al gauw suf en viel in slaap. met twee zusters en mama en de kinderarts gingen we door veel gangen en luchtbruggen naar het dijkzichtziekenhuis. de kinderarts moest erbij zijn omdat ik max dosis had van de sedatie en er dan protocol is dat er een kinderarst in de buurt moet zijn een reanimatie pakket lag ook klaar.,lekker angstaanjagend!!. ik lag aan een ET lichtje om de zuurstof en hartslag te meten. de hart meter piepte er lekker op los. 120 enzo. ( normaal hebben kinderen van mijn leeftijd 90 maar onderzoeken hiernaar lopen nog) we gingen naar de scanruimte. af en toe werd ik onderweg wakker van het gehobbel.bij de scankamer moest ik in de gang wachten en al gauw lag ik lekker te snurken. toen ik aan de beurt was moest de radiactieve stof worde aangepast en opnieuw berekend want het klopte allemaal niet. de scan duurde een half uur. elke minuut werd er een foto vastgelegd en die werden dan met elkaar vergeleken. mama en de arts keken mee en mama dacht dat ze iets zag maar de scanman zei dat dat dus mijn blaas was.het was wel interessant om het allemaal te zien.de scan was klaar en ik mocht terug. ik was half wakkker van het ritje. maar viel weer in slaap.de saturatie(zuurstof in bloed) bleef netjes , hartslag bleef hoog.
een paar uurlater kwam de uitslag en dus hebben ze wel iets gevonden.....wat betekend dat er binnenkort een o;peratie volgt..hier uitleg over wat ik heb...

Geen opmerkingen: