05 juli 2008

mac


lekker gewandeld, ook nog ff natgeregend. en een regenjas gescoord. natuurljk stopte het toen met regenen!!!! anyway naar mac geweest, ik heb een frietje op. toen mocht ik gaan spelen. fijn met de deur open en dicht...ik wilde erna na de mortiere om daar door alle deuren te gaan en ook ff met de lift te stijgen en dalen.
toen dat klaar was zei mama dat ik nog een ijs zou krijgen.,,, lekker. we liepen voorbij de mac. naar de stoplichten. mama wild ijs in de stad halen. ik niet en heb dat ook duielijk aangegeven door te wijzen. we waren wel al overgestoken enzo. maar met gebaren en geluid maakte ik mama duidleijk dat ik nog ijs van d emac wilde. en dat was erg lekker dat ijsje. vaak als we gaan lopen mag ik de weg wijzen. mama vraagt dan bij bijna elke bocht en oversteek en orientiepunt waar ik heenwil. en dan laat ik weten wat ik wil. mama doet dit expres. om mij te laten kiezen uitmeerdere dingen en leert mij zo duidleijk aan tegeven wat ik wil. als ik niet helemaal duidelijk ben , vraagt ze het nog eens en zegt als jij niet kies kies ik wel. dat helpt meestal...

Geen opmerkingen: