28 juli 2008

10 van zulke?

vandaag ben ik naar school geweest. het regende heel erg. later op de dag werd het droger en ook best warm. we zijn met de klas naar buiten geweest. ik heb zelf de kar geduwd. toen mama me kwam halen zei een van de juffen dat ik heel lief was geweest en dat ze er wel 10 van zulke in de klas wil hebben..........
ik weet nu even niet meer of ik dit al geblogt heb maar er was een dame op straat , en die vroeg mama of een kind zonder woorden als ik nu niet eens veel makkelijker is als een kind die wel praat.
hmmmmmmmmmmlaten we daar eens over nadenken. niet kunnen zeggen dat je pijn hebt of waar het zeer doet. niet kunnen zeggen dat je wel spruitjes lust, niet kunnen zeggen dat je iets leuks hebt gedaan op school, niet kunnen zeggen wat je voor je verjaardag wilt. niet kunnen zeggen dat je liever een rode ballon hebt, ( en dan toch maar genoegen neemt met die groene omdat je weet dat men je tocht niet begrijpt) niet kunnen zeggen dat je fristi wil en geen chocomelk, niet kunnen zeggen dat je de puzzel met de kikker het mooist vindt en daar mee wil spelen, niet kunnen zeggen dat die enen jongen je elke keer pest, niet kunnen zeggen dat je met de roltrap wilt, niet kunnen zeggen dat je liever geen sesamstraat kijkt, niet kunnen zeggen dat je schoen te klein is, niet kunnen zeggen dat je zin hebt in ijs, niet kunnen zeggen dat je in de tuin wilt spelen, niet kunnen zeggen dat je boos bent en vooral waarom je boos bent...........................nee het is niet makkelijker. het is een grote fustratie. maar wat wel beter dat ze het gewoon vroeg...

Geen opmerkingen: