08 juni 2008

ik was weer ziek

afgelopen week heb ik een marmottenslaap gehouden. ik viel maandag op school in slaap. maar het was dan ook erg saai...sorry juf. anyway ..
ik ben dinsdag lekker thuisgebleven, en heb bijna de hale dag geslapen. ben ook aan een vastenkuur begonnen. heb ik zomaar zin in.
woensdag moest ik naar vlissingen. ik was niet naar school geweest. naar vlissingen dus naar een speciale tandarts. een intake gesprek. mama wacht al maanden tot ze aan de beurt is, dus dit konden we niet laten gaan. en de doc heeft ook gezegd dat het een misverstand is dat je met koorts binnen moet blijven. als je je goed aankleed en niet al te gek doet mag je best op pad. ik zit in mijn raceauto, dekentje mee( het was neit echt warm die dag)en op pad. we moesten ook ff domperidom halen tegen braken. dus alles kwam mooi uit. maar hoe kom je in vliss als de bussen niet rijden en die rottrein te hoog is om alleenig in te stappen( treinassistent is ook geen feest)....ziekenhuis gebeld... tsja jammer overmacht dus. volgende week ....ok. inmiddels hadden we papa gevonden bij het bushokje. de slommerik was zoner mobiel op stap gegaan dus vandaar dat hij bij het bushokkie stond en wij bij de trein....anyway . we gingen naar de apppie ff lekker volwassen met de lift spelen. een soort verstoppertje. de appie dames hielden ons nauwlettend in de gaten. daar zal dus wel snel een einde aangemaakt worden. of niet want het waren niet echt appie dames maar kwartjesvangers.......we zulllen het wel merken. de appie dames zijn altijd erg aardig en ze herkennen me regelmatig van mijn eindeloze geklapper met de klapdeurtjes...en mij overmatige interesse in de deurtjes bij het tabak , waar ik altijd even mag klapperen...anyway ik heb heel erg gegiegeld en leek helemaal niet meer ziek. thuis viel ik als een blok in slaap en mama dacht ook even dat ik mischien vrijdag een half dagje naar school kon. maar ikzou ik niet zijn als ik toch hevige koorts zou krijgen. mijn haren helemaal nat. en niet eten niet drinken....(gelukkig via mickey) maar het is typerend voor mij dat ik dan toch al mijn krachten verzamel om met de deuren te spelen om daarna helemaal and een puddinkje in elkaar te zakken. ik heb donderdag de hele dag geslapen. overdag en snachts. 22 uur bij elkaar. ( stil he , kan ik zijn) vrijdag hetzelfde. zaterdag iets wakkerder en zijn we naar mcd gegaan. mama wil graag dat ik mijn vastenkuur afbreek. maar het gaat net zo lekker. ik eet en drink al 5 dagen niet!!

Geen opmerkingen: