23 juni 2008

amaaaaaaaaaaaaaazing

zaterdag naar de mac gegaan. lekker even niet gegeten. lol. bij de appie met de liften geklierd. en bij de zldi op de rotrappen naar boven en benenden geroetsssssssssst. harstikke tof... ;P ik ben lekker stout. want daar zijn ze dus eigenlijk niet voor gemaakt. maar ik heb de grootste pret . en mama doet mee.
en als afsluiting nog even naar miniatuur. daar was ik vrijdag ook....verassend. ze hebben toen gefilmd voor omroep zeeland. en ik heb een paar maal in beeld gelopen. ook mocht ik op de scooters rijden en zou ik gefilmd worden , maar ik vindt zitten op de scooters niet leuk. ik wil ernaast kijken hoe ze rijden. als je erop zit zie je het minder goed. anyway dat was een gemiste carrierekans. maar als ik niet wil dan wil ik niet en dan doe ik het ook niet. het was wel amusant hoe ze probeerden mij toch te laten rijden.
zondag zijn we met de trein naar goes geweest. gewoon om iets leuks met de trein te doen want er komen weer twee dagbezoeken aan in sofia. en anders is de trein alleen sofia. en in goes is een rare kleine mac. met maar een schuifdeur..................we zijn ook bij de stoomtrein wezen kijken.
nu de amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing part.
ik had dus vorige week een beker sjokomel op. knapperdeknap. echt waar helemaal tot de bodem. vandaag heb ik een halve beker leeg gedronken en heeft petra op haar kop gestaan om mij een broodje te laten eten. met tellen en rondjes en 4 stukjes en 4 rondjes voor 4 slokjes. en rood en geel ....en nog een keer op zijn kop en toen was mijn halve broodje op. en dus ook die halve beker leeggedronken. goed he!!!!

Geen opmerkingen: