29 mei 2008

puzzle


op school hebben ze een hele mooie puzzle, van een kikker. en het is een soort afsluiting van de dag dat mama als ze mij komt halen de puzzle samen met mij bekijkt en dan even kwaakt. dan spring ik in haar armen en we gaan naar huis. een soort ritueel. nu waren we de kikker puzzel kwijt. al een week ofzo. ik heb me suf gezocht en moest er ook wel eens van huilen . want ik wilde zo graag de puzzle aanraken en zo. maar mama zei nog steeds kwak en we deden het dan maar zonder de puzzle. nu vondt ik donderdag de puzzle in de gewone klas. hij lag 2 puzzles onder een schildpadpuzzle die ik gemaakt heb. ik had hem gezien. de juf had het niet in de gaten. dus toen mama kwam om mij te halen nam ik haar bij de hand naar de gewone klas. juf en mama waren verbaasd want normaal neem ik mama bij de hand naar de speciale klas. huh? anywy we liepen de klas in naar de puzzles en even dachten ze dat ik dus de schilpad puzzle wilde aanwijzen omdat ik die gemaakt had. nee hoor KWAAAAAAAAAAK. ik blij!!!

Geen opmerkingen: