23 mei 2008

op het dak


vrijdag vandaag, een halve dag school.
ik was op zoek naar de paardetram, mama had thuis ook gezegd dat er vandaag geen zou zijn maar k ben toch gaan zoeken. ik heb um niet gevonden......................
thuis wilde ik eropuit. ik wilde wandelen. dat hebben we ook gedaan. en we zijn met de bus naar vlissingen geweest. ik ben in de parkeergarage geweest waar een mooie lift was. we zijn helemaal naar het dak geweest en weer naar benenden en weer naar het dat en nog eens, heel leuk vondt ik dat. bij de hema hebben ze geen kip. terug naar middelburg. ik was ondertussen best moe. in middelburg wel hema kip. ik kreeg ook een knuffelbeest maar die ben ik gelijk al verloren. jammer hij was best wel mooi , een zebra paard.
ook lekker een ijsje gescoord die ik toen ik het beu was in het water heb gegooid. er kwam een meeuw die mijn ijsje meenam dat vondt ik heeel grappig.

Geen opmerkingen: