25 april 2008

shopping









vanmorgen ben ik naar school geweest. ik ben nog niet helemaal fit maar het was wel leuk, juf marijke was ook terug van ziekgeweest. heel jammer was dat ik afscheid moest nemen van juf elly, die er voor het laatst was.
smiddags wou ik buiten gaan wandelen. zonder wagen. k mocht de weg kiezen en ben met een omweg de stad in gegaan. mama probeerde nog mij van de winkels weg te dirigeren, maar ik wilde graag de stad in. dit had ik nog nooit eerder zo op deze manier gedaan. maar het ging superfantassssties. ik heb achter duiven aangekropen en ben ook in de da geweest. en de speelgoedwinkel. als je weet dat ik normaal niet in de da komen wil is dit helemaal superknpa van mij. ik heb daar normaal gesproken last van de tl verlichting en raak erg over stuur. het is over bodig te vermelden dat ik uitgeput was na deze wandeling. o ja ik mocht ook van een aardige dame in haar wagentje zitten.

Geen opmerkingen: