01 april 2008

echt hema, ik vind het gewoon lekker...............


smorgens naar school geweest. met de taxibus. de zon scheen erg fijn. dus gingen we smiddags even vitamientjes tanken met een wandeling. het was zo lekker weer en ik mocht van mama de weg wijzen hoe we gingen wandelen. ik deed dat heel knap. het hele knappe ervan was dat ik in de winter ook vaak de weg mocht wijzen. dan zegt mama welke kant gaan we op en ik wijs dan naar de nassaulaan , langs het arnemuidsvoetpas en dan kan ik daar lekker veel autoos kijken. nu was het zo lekker weer ik kreeg een zomergevoel, en wees een andere route aan. ik wilde langs het molenwater. dat deden we vorig jaar zomer heel vaak. we zijn dus de zomer route gaan lopen. ik mocht bij elke bocht de weg wijzen. dat kan ik heel goed. we zijn bij de hema geweest en hebben kip en pannenkoek gegeten. bij het raam uiteraard. daarna hebben we een brood gekocht en zijn de eendjes gaan voeren, heel leuk allemaal. op de terugweg heb ik wer de weg gewezen. en stuurde mama richting schouwburg. DEUREN!!!! mama heeft de deuren overgeslagen maar heeft beloofd dat we het later nog doen gaan.

Geen opmerkingen: