28 maart 2008

verassend bambini

vanmorgen was mijn hele oor nat. mama belt de dokter. er is geen koorts. paracetamol voldoet...moet met een week weg zijn. neusspray vraagt mama, dat helpt ook zegt de assistente. moet je hem zien, nee het is goed zo....het loopoor verlicht ook de pijn de druk is dan minder.
mama had een uitje gepland vandaag. we gaan het toch maar doen, nadat de dokter mama heeft gerustgesteld. we gaan met de bus. naar bambini.
ik vindt dat heel euk en we hebben het heel leuk. het kassa meisje herkent ons en vindt ook dat ik enorm vooruit ben gegaan.ik klim zelf in het wedstrijdbad. ik speel wat en gooi met ballen ga van de glijbaan en van de rolletjes baan met een sleetje. ik speel ook met wc deuren en draaipoortje. ik heb het erg leuk. om een uur of een ben ik moe. we gaan ff lunchen. mama doet wat sondevoeding en koopt een soortje van happymeal. we hebben geen cadootje zegt de patatdame. maar dat is ok. de friet en kip zit in een doosje en dat is het belangrijkste. ik eet wat. lekker. ik heb nog niet alles op en mama ook niet, maar ik loop van tafel en ga met de restaurant klapdeurtjes spelen.. het mag even dan neemt mama me bij de hand en leid me terug naar de tafel ik ga weer netjes zitten en eet nog wat. dan vindt ik het welletjes en ga weer rondlopen. ik ga spelen. mama loopt mee en laat haar patatjes maar voor wat ze zijn. papa eet nog verder. de patatjes zijn ook wel erg lekker. we spelen nog wat. het wordt drukker. in het wedstrijdbad is het behoorlijk drukker geworden. kinderen krioelen over elkaar heen. mama wil liever niet dat ik er nog in ga. het iste druk. ik ga met deruen spelen en met de wc. een uurtje later gaan we toch echt weg. en nert op tijd zeg. buiten staan twee bussen met kinderen. ....moeten die allemaal naar binnen?

wij gaan nog effe naar appie waar ik erg gefasineerd ben door de daihatsu die daar als reclame midden in de winkel staat.
mama vindt dat ik het goed gedaan heb bij bambini. ik heb heel goed geluisterd en heel fijn gespeeld. er was echt een hele grote vooruitgang te zien vergeleken met vorig jaar.
ik weet zeker dat als nic er bij was geweest dat ze ook trots op me zou zijn geweest.

Geen opmerkingen: