13 maart 2008

happy hema



eerst wou ik altijd ijs bij de hema. maar met die winterkou die geweest is wilde ik heel lang geen ijs en toen mama het weer wilde proberen, een week of drie geleden. gooide ik mijn ijsje door het restaurant heen. Ik had ja gezegd toen mama vroeg of ik een ijsje wilde eten. dat vraagt ze altijd voordat we het restaurant in gaan. en ik reageer dan met baba ( ja graag) of ik reageer niet of wijs naar de lift als ik echt niet wil. we gaan alleen naar het restaurant als ik baba zeg. dat is voor alle partijen ( de hema incl. een versatndig besluit) drie weekjes terug wilde ik dus ijs , maar dat liep niet echt lekker. Maar de nieuwe ontdekking is hema happy meal. en dat is dus wel yummy. alleen is het wel jammer dat het altijd 10 minuten duurt. voordat ze klaar zijn. dus we bestellen en gaan een rondje lopen. door de hema. en keren na een minuur of 10 terug naar de happy meal. lekker hoor! ik doe het heel grappig. het zit in een doosje dat weer in de grotere dooos zit, net als bij macdonalds. maar bij de hema doe ik het anders. doosje open, doosje open , kipje pakken doosje dicht en weer in de grote doos. kipje eten. en dan weer doosje open doosje open kipje pakken ect . mama drinkt mijn karnemelk. ze hebben geen drinken wat ik wil daaro. dus delen wij gezellig de happy meal . ik de kip want die vindt ik het lekkerst.

Geen opmerkingen: