12 februari 2008

moe en zo

ik ben nog steeds niet helemaal fit. zo'n verkoudheid duurt best een hele poos. hoewel ik niet echt verkouden ben ben ik vooral moe. elke middag als ik uit school kom wil ik ook eerst slapen, lekker op de bank. En ieder die mij een beetje kent weet dat ik niet het middagdutjes tiep ben.
het gaat erg goed op school. Mama dropt mij s-morgens in het arduin klasje na een leuke taxibusrit. dan een kusje en een knuf. even zwaaien ..dag mama. vaak of eigenlijk meestal gaan we dan naar school.(zo noemt de begleidster het) met majorie of marijke ga ik dan naar groep 2b. ik vindt het erg leuk. ik loop dan ook al vooruit naar de klas. ik weet de weg al. dan gaan we in de kring zitten, wat ik ook al steeds beter kan. We werken nu over pluk van de petteflat. ik ben een auto aan het plakken. later gaan we deze ook verven. we gingen pas ook tv kijken. toen moest ik de klas uit. jammer ik vondt het erg leuk om de tv aan en uit te zetten, en aan en uit en aan en uit. ik moest huilen toen het niet mocht en ik op mijn stoel moest zitten. heel hard huilen. de kinderen konden zo dus geen tv kijken ik dus ging ik met majorie terug naar de arduin klas. ja dat zijn zo van die dingen dat kan ik ook niet helpen. dat moet gewoon. knopjes zijn er om in te drukken....aan uit aan uit. (ook was ik toen moe, nog omdat het vrijdag was maar ook nog van de verkoudheid) de vrijdagblues dus.........maandag hadden we weer een kapotte bus dus. en stonden we best lang te wachten voordat de bus kwam. maar gelukkig kwam ie dan toch. kapotte deur.
maandag gingen we bij de hema een ijsje eten. ik had niet echt zin in een ijsje maar mama wou het toch even proberen. ik heb het ijsje door de hema laten stuiteren. we zijn niet erg lang gebleven...........
dinsdag heb ik na schooltijd eerst even lekker geslapen en daarna vond mama het nodig om met een kam en schaar te spelen en nu is mijn haar korter dan maandagmiddag.

Geen opmerkingen: