20 december 2007

koud


sneeuw. ik kijk wel even maar erinstaan boeit niet en aanraken vind ik ook niet echt interessant. wat wel leuk was is het decoreren van de kerstboom. ik heb mama geholpen. twee jaar geleden had mama de kerstboom op zijn kop aan het plafond gehangen..het is erg koud en ik wil sippies. dus op pad.....en helemaal ingepakt gaan we naar appie kaassippies halen want die vinnik erg lekker. alles is wit buiten, maar het kan me niet boeien aldie sneeuw.
we hebben ook de kerstboom versierd. twee jaar terug hing de kerstboom op zijn kop aan het plafond, dat leek veiliger voor mij en het was ook best een leuk gezicht. maar daar waren de meningen over verdeeld. ik vondt het maar gek en kon er niet van slapen. nu staat de kerstboom op de kast. ik heb wel kerstballen tegen het plafond gegooid. want weet je met ballen moet je gooien...gelukkig hebben we uit veiigheids redenen alle glazen ballen een tijdje terug vervangen voor plastick balletjes....en vond mama het niet erg dat ik ermee gooide.
ik heb een nieuwe vest en nieuwe shirts gekregen.

Geen opmerkingen: