11 oktober 2007

grapjes

ik kan heeel goed grapjes maken. zo had ik pas een happy meal doos op een stoel gezet, en mama bij de stoel gezet , ze had de doos niet gezien.. ik gaf mama een duw..zitten mama..en mama ging zitten.........hahahahahahahahahah
ook zet ik wel eens de stekker achter de computer uit en vraag dan aan mama of ze hem aanwil zetten..................hahahahahahahha
Ik kan goed zelf kipjes bakken en help mama ook heel vaak. opeten doe ik niet zo graag op het moment, maar we maken ze toch.....je weet maar nooit zegt mama.
ik kan heel goed mij eigen vtexh aanzetten en dan ook de tv op AV zetten met de afstandsbediening. dat doe ik zelf elke avond als mama gaat afwassen. eerst doe ik afwasmiddel voor mama in de bak, dan ga ik mijn cars spel spelen. heel leuk!
ik kan zelf op het aanrecht klimmen en smorgens de boter pakken. en ruim de pindakaas en pasta op voor mama. ook de kaas haal ik uit de koelkast. ik help heel goed mee. ik help ook met de vloer te vegen.
bij albert heijn maak ik altijd koffie voor mama.
ik heb in drie dagen alle letters van het alabet geleerd door een nieuw spel...nummerborden lezen. mama leest ze allemaal voor. door een straat lopen duurt erg lang, maar dat vind mama niet erg. et is erg gezellig. ook vindt ik het goed als het even niet kan omdat we ergens snel moeten zijn, op tijd enzo. als we wel tijd hebben wijs ik alle letters en cijfers aan en mama leest ze voor.
als mama zegt daar komt ie, kijk ik uit het raam.
ik kan zelf fotoos maken kijk maar

Geen opmerkingen: