19 oktober 2007

drukke dag



vannacht werd ik wakker en wilde niet gaan slapen . ik wilde mijn connexxion bus. mama dus naar beneden, bus gehaald. ik wilde niet met mijn bus spelen. het was al een uur en ik was moe. ik wilde gewoon mijn bus dus.
smorgens gingen we naar de echte connexion bus. we gaan op school kijken...ok dan maar. we moesten een tijdje op de bus wachten en veel geduld had ik niet. wel leuk was dat er op het station een trosje bussen stond die ik allemaal eens goed van dichtbij on bekijken. eindelijk was het tijd voor de bus. papa drukte op de noodknop, bus op tilt....de chauffeur was niet echt blij met ons. eindelijk alarm gereset en de bus kon rijden. we hadden de school al snel gevonden. papa ging met mij buiten een rondje lopen en mama ging zaken doen met de school. ze vond de school erg mooi, alleen jammer dat de klassen zo vol zitten en er weer vergaderd moet worden of ik wel mag komen. er zitten al een half dozijn andere wonderkindjjes met arduin begleiding op die school dus dat is geen obstakel. mama maakte hier en daar wat fotoos. ook van een lachspiegel .............
na een week 5 weten we meer. het duurt allemaal wel erg lang, maar het is niet anders.
nu gingen we naar de carosel. ik heb daar lekker gespeeld, vooral met de lift. mama deed nog geld in een paar apparaten maar de lift was en bleef toch boeiender. er waren ook marrioneten, daar om je op een knopje drukken en toen kreeg je de poppen aan het dansen. dat was ook wel leuk. op photobucet kun je nog een leuk filmpje zien van een spel dat ik wel leuk vondt. ik had de nutricia melk zelf open gemaakt en perongeluk over mijn broek gegeoten, die hing even te drogen terwijl ik speelde bij de carosel. ik kan sinds gister zelf de nutricia flesjes open maken. mama vindt dat heel knap. het is een glazen flesje met een kroondop, die je dan met een flessen openener er af moet ploppen. ik heb goed gekeken hoe mama het doet en kan het nu ook zelf....ook heb ik vandaag zelf een nieuwe luier aangedaan terwijl mama aan het afwassen was. de oude weg en dan een nieuwe aan, simpel hoor...

Geen opmerkingen: