09 september 2007

gehadicapt????????????

lekker weertje weer vandaag. we gaan wandelen. mama sleept mij naar de mac ik krijg een happy meal. ik wil niet binnen eten dus gan we gezellig weer naar buiten. ik eet het allemaal op. in een danoontje heb ik minder zin. mama is blij. op het moment eet ik weer erg slecht dus alles wat er in gaat is mooi zegt ze. sávinds at ik kippjes maar daatr heb ik ook geen zin meer in. ook drinken is minder en de spuit is weer uit de kast, jammer.
we lopen langs de speeltuin zonder kar ik reageer niet. ik hoef daar niet heen. geitjes wil ik ook niet zien. we lopen verder. de appie wil ik wel graag in. ik mag daar koffie inschenken, dat vinnik erg leuk. ook wil ik naar d e etos die hebben een mooie deur!! we gaan verder naar huis, mama zegt dat we thuis sheonen aan gaan doen. we gaan naar de speeltuin.
bij de speeltuin is het best druk. veel kindjes. ze rijdn met de kar. dan laten de kindjes op de kar de kar staan en gaan in de draaimolen. ik ga bij de kar kijken. een kindje rent van de draaimolen af en geeft mij een duw. de kar is van mij, jij mag niet met de kar. mama is boos. komt aanlopen en reageert.
later ga ik andere dingen bekijken. andere kindjes rijden met de kar. ik kijk naar de wieln. jij mag niet kijken zeggen ze. wat? ik mag niet kijken duh!!!ik kijk als ik wil kijken... en kijk lekker verder.
nog later weer andere karrekindjes. jij mag nie op de kar zegt ereen. tsk ik wilniet eens erop ik wil kijken naar het draaien van de wielen. ik fladder en gil wat door de speeltuin en wordt flink bekeken. nou en, ik heb het leuk. er loopt een kelin meisje voorbij.ik gil vrolijk. ze loopt in shock weg.
een ander meisje word voor dief uitgescholden omdat ze geen stempel heeft van de speeltuin.
duwen schelden en vervelend gedrag, is dat dan gewoon? het is wel geaccepteerd gedrag. is dat dan wat ik moet doen om erbij te horen?
is wat ik doe niet veel beter, ik hou me lekker met mijn eigen bezig, heb veel plezier. wie is er nu contactgestoord? ik val niemand lastig, doe mijn eigen ding. ik pest scheld en duw niet.......ik doe wat ik leuk vind en laat anderen in hun waarde, is dat niet veel beter dan pesten duwen ect?
de massa accepteert wat de massa doet. en iemand die niet standaard het verwachte patroon volgt is gek raar vreemd . en ook wel eng. lekker bekrompen hoor! wie is er nu gehandicapt?

Geen opmerkingen: