21 september 2007

hema


alweer ijs gescoord bj de hema, fijn bij het raam gezeten. dat vindt ik super leuk, al die bezige mensen daarbeneden.
ook vandaag weer veel nummerborden gecheckt. bij voor mij interessante autoos, bij voorkeur met karretje kijk ik naar het voor nummerbord en raak de cijfers aan. ik vraag mama om de cijfers op te lezen, ik kijk haar aan en doe mijn mond open, in de vorm van mijnlievelingsletter de O...mama zegt dan de cijfers. dan wil ik naar de achterkant van de auto en herhaal de vraag. als er een karretje is dan dus nog eens, meestal heeft het karretje niet hetzelfde nummer. ik wordt erg blij als het wel zo is. Ook zag ik in een straat een karretje los staan. mama vroeg ik erheen te rijden. wil je het karretje zien? AAAA zei ik, dat is dus ja. nummerbord gekeken. een eindje verderop in de zelfde straat vondt ik de auto die erbij hoorde en lietdit duidelijk blijken. mama had het nier direct gezien envond mi jerg knap.

Geen opmerkingen: