16 augustus 2007

Mijn eerste schooldag

vandaag ben ik voor het eerst naar school geweest, mama had mij gebracht en daar aangekomen nog even melk ingetubed. ik kwam op school rond etenstijd en de kids werden aan tafel gezet.
bekertje hier bordje daar,.......rolstoel erbij. Drinkt hij ook?nee maar we bieden het wel aan zei mama. ik kreeg dus ook een bekertje. mama ging weg zonder al te veel ophef. ik heb gespeeld en de radio aan gezet. harder ook. de juf zette hem dan weer zachter met een zapje. ik weer harder........ik heb mijn sokken uitgedaan en ook wat met de kids op de grond gespeeld. ik moest wel even huilen hoor in het begin. maar dat is heel gewoon. al snel was ik aan het spelen. ze hebben een lichtje in de koelkast!!!leuk joh!! deur open lichtje aan, deur op een kier lichtje uit...........wat een leuk spel. thuis is het lichtje weg. hier niet aan uit aan uit............de juffen zeggen dat ik goed kan luisteren, en dat ik goed te corrigeren ben. ze zeiden dit iets verbaasd.....het is wel grappig ik ben een ware spring in hetveld en de kindjes daar niet zo erg dus.........en het leuke is is dat ze erg reageren op mijn rondgehuppel en mijn blijde kreten. als ik gil gaan er hier en daar wat armen in de lucht.............ik zit hier echt tijdelijk , om te wennen aan ergens te zijn waar ik naar "vreemden moet luisteren zonder mama" en ik doe het vanaf dag een heel goed. en wat ook erg fijn is is dat ik het zelf ook erg leuk vind.

Geen opmerkingen: