14 augustus 2007

marieke van belzen

TELEFOONGESPREK
***goedemorgen met vrije school zeeland
^^Goedemidddag met marieke van belzen, ik ga binnenkort verhuizen naar middelburg en ik vroeg me af of er in de kleuterklas nog een plaats is voor mijn dochter.
***Ja hoor er is plaats. hoe oud is uw dochter. En gaat ze al naar school
^^ze is 13 juli geboren, ze gaat momenteel naar de kleuterschool , nu nog in duitsland. maar omdat we 24 september verhuizen wil ik graag weten of er plek is op de vrije school.
***ja hoor er is plek. maar bent u bekend met de vrije school?
^^Ja , de kinderen van mijn nichtje gaan er ook heen, we zijn erg antroposofisch ingesteld.
***en is dat hier in middelburg?
^^nee dat is nabij rotterdam...blahblahblahblah
***nou ik stuur u dan de inschrijvingspapieren toe. mag ik het adres....
blahblahblahWORDT VERVOLGD

Ok right er is geen discriminatie in het spel, maar de dochter van marieke mag wel naar de vrije school. dan is er wel plek. maar er is geen plek als ik er aankom. nee dan zijn de klassen vol en hebben ze te veel kinderen per vierkante meter en is het onmogelijk want er zijn aanmeldingen tot in januari en dan zijn er meer dan 27 of wat dan ook kinderen in de klas. de school is vol . nee het kan echt niet. en het is niet persoonlijk en het is geen discriminatie .
dit kan nog leuk worden want mama is boos!!

Geen opmerkingen: