04 juli 2007

supergrover



erg leuk vindt ik ernie en grover vinnik ook super. ik kan niet goed kiezen wie ik nu eigenlijk leuker vindt , en het scheelt ook wel per uur.
Op mama's i pod staaat muziek van sesamstraat. die kan ik zelf opzoeken en aanzetten! ook zet ik zelf sesamstraat aan. op tv. als ik wil dat mama meezingt met ernie raak ik haar mond aan. zelf doe ik dan ook mee, maar dan zonder geluid. ik probeer wel mijn mond mee te bewegen , vooral de oo vind ik leukom te doen. Ook kan ik lalalala echt met geluid. kost wel wat moeite. nu blijkt dat mijn monmotoriek niet goed geoefend is. omdat ik niet drink en niet genoeg eet en niet praat worden de spieren te weinig getraind en zo kom ik in een viezuese( wat een moelijk woord) cirkel terecht. ygurt door een rietje zou helpen zei agnes, maar ik hou niet van rietjes.

Geen opmerkingen: