02 juli 2007

nieuwe wagen


van de oppperdokter krijg ik een nieuwe wagen. Hoera, mijnes gaat vaak kapot. moet er weer zo'n mannetje met een schroevendraaier komen. maar die ene schroevedraaierman vinnik wel aardig, hij heeft een mooie bus!!
Nu had de karreman gezegd dat ik een lichtgewicht buggy zou krijgen. eh ok. maar eigenlijk vindt mama dat niet zo fijn. zeker niet nu ze net de bus zover heeft dat ie aan de kant stopt. sta je daar dan met een lichtgewicht wagen. dan word alleen reizn weer moeilijker want als je een wagen hebt die schreeuwt ik ben gehandicapt, dan krijgt mama bij de trein en hellinkje en bij de bus nu dus een chaffeur die aan de stoepkant gaat zodat we erin kunnen. aan mij zie je niks. autisme heet geen uiterlijke kenmerken, tenminste niet op zon manier dat je de helling bij de
trein krijgt. en dat is toch echt twel nodig anders moeten we altijd in middelburg blijven. En ik wil met mama naar de dierentuin!!! dus mama heeft de karreman gebeld. en hij zou ijken wat ie kon en hij begreep het. dus geregeld?
Ik kan zelf mijn temperatuur opmeten!! omaar voor de lol. ik vindt het piepje erg grappig
Piep piiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep

Geen opmerkingen: