13 juli 2007

ik wil mijn fiets


ik wil mijn fiets dus.... mijn kar is ook al kapot. zit momenteel met schoenveters in elkaar gerepareerd, en hij houdt het wonderwel!! maar er is een nieuwe in bestelling en we horen maar niks,....en had ik al gezegd dat ik nu mij fiets eindelijk eens wil?
vandaag wel lekker gewandeld en ijs gegeten. mama wou mi naar de mcdonalds meenemen, maar dat wil ik dus echt niet meer! ze had het thuis al gevraagd en k hd een duidleijk nee laten horen maar ze wilde me er dus toch mee naar toe nemen.g elukkig herkende ik al snel de weg, en het is niet gelukt! geen mcdonalds plz. vinnik nikx meer aan. ook de hema en de h en m vind ik zwaar niks aan. de opticien vindt ik wel erg leuk. vriendelijke mensen ook, ze kennen me daar nu onderhand wel als ik mijn rondje door de winkel doe.

Geen opmerkingen: