20 juni 2007

muis en autokrant


lekker bij marian gespeeld. terwijl mama fotoboeken zat te bekijken. mama heeft nog wel even op deze muis gezeten.
Ik maak wat meer ge,uid en zei zelfs een soort nee toen ik in marians computer kamertje was gekropen. knap he! ik doe dit met een luide stem.
na fisio wild eik geen ijsje eten bij de hema. er zijn veel dingen die ik eerst persee heel graag wou en nu ineens niet meer. dat van de hema en dat ijsje komt omdat ik laats bij de hem met mama naar de wc ging en dat was wel erg ziekenhuisachtig. ik wil ook niet meer in de tunnel bij het stadhusi naar de schuifdeuren kijken. ik wil niet meer bij de blokker kijken wat dus eerst echt persee moest. ik wil nu bij eyewish naar binnen, een rondje doen en dan weer eruit. mijn favo verkeersbord wil ik snel voorbij. ik wil er ook niet naar kijken en draai mijn hoofd om. ik wil graag door nieuwe weggetjes lopen. achterafstraatjes waar ik nog niet geweest ben. dan geef ik richting aan en meestal mag het van mama. dat vind ik dan erg leuk. als er dan ergens een auto met aanhanger staat wordt ik erg blij en dat onthoud ik en dan wil ik later nog eens terug om te kijken.
een grote verandering is dat ik niet meer elke keer naar sur de boer wil om chips te halen. Ook mijn wekelijkse bezoekje aan McDonalds wil ik niet meer. Pakjes thee van appie moet ik ook niet meer terwijl dat toch bijna een obsessei was. ik kon rustig een kwartier lang een pakje thee uitzoeken want pickwick vond ik geweldig. niet meer dus. als iemand pickwick schijft verhinder ik dat en thee kopen, neee doe maar niet, chocoladecakejes, die wil ik wel. en liggen ook t.o. de thee . lekker makkelijk.
krantjes lezen vind tik ook leuk, vooral de auto krant want ik heb mijnautomerken fiepje weer opgepikt.

Geen opmerkingen: