14 juni 2007

HI


h vindt ik een stoer logo. ik kan hetzelf ook schrijven. je weet wel hi van de telefoon. met stipje .
lezen doe ik ook nog steeds. 's Morgens als we eten schrijft mama allemaal woorden voor mij. PINDAKAAS,AUTO,ERNIE,BERT,KAAS, ETEN,
TMOBILE,SUPER DE BOER, CHIPS. pickwick mag ze van mij niet
schrijven. eerst was dat mijn lievelingswoord, maar nu kan ik het niet meer zien. net als sommige autootjes. eeeeeeeeeeeeeeeeew ik heb een bak met kleine autoos. mama sorteerd wel eens. autoos uit die bak vindt ik niet leuk, en daar speel ik niet mee. afentoe pakt mama er een uit. dan doe ik mijn hoofd afwenden en met afgewend hoofd en autootje in mijn hand loop ik naar de autobak met kleine autootjes en probeer hem met mijn ogen dicht terug te leggen want weet je ik wil het autootje ECHT niet zien. ECHT ECHT Niet. Waarom dat is snapt mama niet maar ik heb daar mijn redenen voor. als er mensen langskomen waar ik geen zin in heb kijk ik ook niet en loop afentoe met mijn ogen dicht door huis. BOEM dat was de deur. BOEM de muur. ogen open is toch handiger.....

Geen opmerkingen: