05 juni 2007

gum buster

kep de gum busters gezien, grappig, k vond de auto wel mooi. Het logo van de kijkshop vindt ik erg mooi. ik wil san ook graag langs de kijkshop lopen. en dan zijn er 4 logoos op een rij. ik raak alleen de oneven logoos aan, de eerste en de derde dus. dit soort dingen doe ik al sinds altijd. bij twee verkeersborden op rij wil ik de eerste aanraken en de tweede wil ik niet zien , dan draai ik mijn hoofd om zodat ik het niet zie.


Vannacht moest ik vresleijk huilen, de auto waar al eerder over geschreven is ging dus nog verder kapot.de trekhaak was afgebroken. ik was zo goed als ontroostbaar. het duurde een tijdje voordat mama met haar slaperige hoofd doorhad wat het probleem was. en toen heeft ze plakband gepakt en de aanhanger aan de auto geplakt. gelukkig maar, toen konden we weer slapen.

Geen opmerkingen: