21 juni 2007

discriminatie en bange directeuren

je weet allemaal vast wel wat te doen als je iets moet doen wat je eigenlijk niet wil. wat is nou de makkelijkste manier, dat weet ieder kind en directeur,............kep zon buikpijn, ik ga maar naar huis.
Nee sorry ik ben niet lekker , ik ga naar huis de afspraak van vanmiddag kan niet doorgaan. en weet je wat, ik ga volgend jaar toch mijn directeurstaak overdragen aan een opvolger , dan mag die de zaakjes opknappen. maar weet u mevrouw , zei de directeur tegen mama. er zijn plannen opm een speciaal klasje op te zetten voor speciale kindjes op de vrije school daar past uw gekke zoon vanst wel in en dan kan hij niet onze mooie gezonde super kids besmetten met zijn autisme. we zetten er mooi een hek omheen ant stel je voor dat die rare kinderen tussen onze normale kinderen lopen. dat kan echt niet. en als je nu eens in augustus terugbelt nadat de scholen weer begonnen zijn dan hoef ik er neit mee te dealen want dan ben ik lekker weg.
omg. mama is boos,............eerst al die kinderen laten wennen en dan ben ik toch een nog grotere uitzondering? en een speciaal klasje eh hallo we gaan inclusief onderwijs doen. meneer de directeur of je nou wil of niet. discriminatie van "gehandicapten"is ook verboden hoor. echt er is een wet. de bedoeling is dat ik bij al die zg normale kinderen in de klas ben. en normaal is ook maar een woord. want kijk eens naar jezelf, is het normaal zoals ik hier behandeld wordt door een zg normaal mens?
Mama belt juristen telefoon, want heir is ze dus nog niet klaar mee. naar het bestuur zegt de jurist, dit is discriminatie. beginnen in augustus met andere kinderen dat is zoals het hoort. en anders onderwijs inspecteur.

Geen opmerkingen: