28 juni 2007

BS

bij de vrije school, cake en koffie, right.
nee hoor we discrimeneren niet, en een inloop ochtend haddenwe ja en er was geen hond, en ja we willen meer kindjes op school zodat we een derde peutergroep kunnen vormen, en nee u kind niet. maar we discrimeneren niet . we hebben niet genoeg vierkante meters en in februari hebben we al 30 kleuters in de klas. maar we willen er graag meer. maar weet je wat het is als deze knaap( ik dus) een begeleider meeneemt is dat ook weer erg verwarrend voor de andere kinderen. ze snappen dan niet meer wie er de juf is (??????) OK GENOEG ik klim mijn wagen uit en zal ze eens even wat laten zien!! eerst loop ik wat rond in de leraren kamer, deuren leuk. maar wacht eens even het is hie niet leuk, en jullie zijn niet leuk. nog niet eens een klein beetje. jullie proberen je in alle toonaarden in te dekken. wat klopt er nu aan de antwoorden die mama krijgt als ze het heeft over geen honden op inloopdagen en dat er wel degelijk een discriminatie luchtje hangt. Dit is om te gillen. weet je wat dat is iets wat ik erg goed kan....1....2......aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew. oh mevrouw neemt u hem maar mee naar buiten , hij is moe. Omg ja zo kan je het ook noemen. weet je ik ben er gewoon onderhand net zo ziek van als mijn mama. mama vondt het overigens wel jammer want ze had de weledele dames van de vrije school nog wel een paar vraagjes willen stellen. nu gaan we ze maar een briefje schrijven want waar mama op uit is is een geschreven afwijzing met een gegronde reden , zoals de leerplichtambtenaar ons heeft aangeraden....
het goede nieuws van vandaag is dat ik niet meer naar jeremiase hoef. je weet wel voor een nieuwe wagen. ze komen hem thuis brengen omdat ik het daar niet leuk vindt. ik wordt erg bang van die mensen. ze willen vanalles meten. en ook nog de laatse keer dat ik daar was was het september vorig jaar tussen twee ziekenhuis opnames ik was toen erg ziek. en niet zo'n beetje ook. dat breng ik daar ook mee in verband , dus ja ik was erg bang.
we hebben vandaag ook mooie aanhangwagens gezie. mama zet morgen de fotoos erbij.

Geen opmerkingen: