12 juni 2007

als ik niet slaap,dan slaapt niemand!



vannacht werd ik ineens wakker, en had de kriebels. ik ging rennen en springen en had heel veel lol. wat ik niet snappen kan is dat dan iedereen wakker word. maar ja dat schijnt nu eenmaal te gebeuren. ..........pyama feestje dan maar? als de buurman nou chips meeneemt, en de buufrouw wat chocolade cake, dan doet mama koffie en zo en ik zorg voor het geluid!
Ik maak wel een grapje nu maar eigenlijk is het erg vervelend voor iedereen maar ik kan er niks aan doen.
Maar om het een beetje goed te maken met mama heb ik op de wc gepoept. knap he! 's Middags hebben we daarom ijs gehaald. maar de connectie tussen ijs en dat wc ding van eerder die dag , dat begrijp ik niet. dat mama heel blij was met het wc avontuur dat was voor mij beloning genoeg. als mama blij is ga ik vanzelf ook stralen. het ijsje heb ik niet opgegeten.

Geen opmerkingen: