13 mei 2007

moederdag


vandaag is moederdag. mama had chocoladetaartje gekocht, lekker hoor. die heb ik netjes met een vork gegeten.
mama zegt dat ik zelf al een kadootje ben, maar ik heb haar toch een kadootje gegeven, vooral omdat ik een tijdje geleden haar telefoon kapot heb gemaakt. Mijn grote broer was ook nog even aan komen waaien. De taart was te groot voor mama en mij, dus hij kon mooi even helpen. en daar is hij goed in!!! We zijn toen met z'n allen gaan wandelen. mama en ik hebbn nog even lekker bij de mac gehapt. toen we thuiskwamen stond papa met een doos chinees eten, en ook kipnuggets, lekker. taart en twee keer kipnuggets,..............het was toch moederdag? ;P

2 opmerkingen:

Melly zei

I miss you guys, get online so we can chat a bit. We're moving back to NY on june 1st. Lil man is looking GREAT!!!!

Melly zei

OH btw if you ever need to talk here's my cell# 727 623 7744, love ya's