02 mei 2007

De stand van zaken


Ik eet redelijk ,vergleken met niks wat ik voorheen deed. Ik drink sporadisch, een slokje. well eet ik mijn danoonte van McD. en een yogurtje hier en daar. maar dan wel maar een paar hapjes. Ook heb ik mijn sondevoeding geproefd. Ik ben erg nieuwsgiering naar eten, dat wel. Zoals mama's appel en aarbeien. Ze mogen niet op mijn bord, dat gooi ik op de grond maar op mama's bord speel ik er wel mee.
Een wit broodje, kadetje wil ik ook wel eens bijna opeten. en s'morgens bij het ontbijt haal ik alvast de kipnuggets uit de vriezer en strooi er een paar op mijn bord. Als de nuggets in de pan liggen heb ik geen geduld tot ze gaar zijn en kan dan flink drammen . Maar dat vindt ze niet heel erg omdat het toch weer betekend dat ik wil eten. Ik eet paaseitjes, ook al is pasen voorbij, de witte vind ik het lekkerst, maar er zitten nooit zoveel witte in een zakje!! een beschuit met kaas wil ik af en toe ook wel eens proberen, maar ik vindt het leuker n een beschuit tussen mijn vingers te verkruimelen. Ik kan zelf mijn sonde vullen , dat doe ik samen met mama. het gekke vindt mama is dat ik al begin met spuiten op de tijden dat het tijd is voor een voeding. zonder dat ze het aangekondigt heeft leg ik de spuiten al klaar. Knap he!

Geen opmerkingen: